wybrańcy

wybrańcy

wtorek, 27 października 2015

Pytanka

Mam do was kilka pytań, które pomogą mi w najbliższych rozdział, więc bardzo proszę o szybką odpowiedź.

1. Kto jest rodzicem pseudo lekarza, który gwałcił Percy'ego?

2. Czy Thalia ma być w ciąży(chodzi o tą serię, najbliższe 10-20 rozdziałów, może więcej)?

3. Kogoś się pozbyć? Na Percy'ego mam plan Irminka i inni mający zdanie, że syn Posejdona ma zginąć poczekajcie do końca tej serii.

4. Kontynuować robienie tych "gier" z listą herosów?

5. Chcecie kolejny "wywiad z herosem"?

6. Przedłużyć pobyt w szpitalu, czy go skrócić?

7. Ile i jakie osoby mają wziąć udział w misji?

8. Płeć dziecka Piper i Jasona

9. Chcecie krwawą miniaturkę?

10. Ślub Thalii i Nica ma się odbyć przed kolejną misją, czy po niej?

Wiem trochę tych pytań jest, ale chcę dla was jak najlepiej. Pozdrawiam i proszę o odpowiedzi
~Nati~

31 komentarzy:

  1. 1 oj. Nie mam pomysłów
    2 tak
    3 ech. Ale ja niechcę żeby percy zginął :-(
    4 tak
    5 tak
    6 skrócić
    7 6 osó dowolnych
    8 chłopiec
    9 nie
    10 po

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odpowiedzi :)
      ~Nati~

      Usuń
    2. Hej , sorry , że tak długo , lecz od godziny załamuje ręce nad doświadczeniem z biologii.
      1 . Hermes , Zeus, Ares .
      2.Nie koniecznie
      3. Conne
      4.Pewnie
      5. I to prędko
      6 . Wydłużyć.
      7.Musze sie zastanowic
      8.Jasmine -dziewczyna !!!
      9. Oczywiście , ale pierwszej jeszcze nie napisałaś. Obiecałaś , że przed świętami wstawisz . Ja pamiętam .
      10 przed

      Usuń
    3. Hej , sorry , że tak długo , lecz od godziny załamuje ręce nad doświadczeniem z biologii.
      1 . Hermes , Zeus, Ares .
      2.Nie koniecznie
      3. Conne
      4.Pewnie
      5. I to prędko
      6 . Wydłużyć.
      7.Musze sie zastanowic
      8.Jasmine -dziewczyna !!!
      9. Oczywiście , ale pierwszej jeszcze nie napisałaś. Obiecałaś , że przed świętami wstawisz . Ja pamiętam .
      10 przed

      Usuń
    4. Wstawi3, wstawię. Będzie to taki mój prezent na święta, jednen z wielu oczywiście ;)
      Dzięki za odpowiedzi :)
      ~Nati~

      Usuń
  2. 1.Ares
    2.tak
    3. Percy ma żyć
    4.tak
    5.tak
    6.skrócić
    7.Percy,Annabeth, Kamila, Leo, Thalia, Nico
    8.chłopiec
    9.tak
    10.tak
    Życzę weny :)
    ~ Tymbark ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabije Irminke za ten jej "cudowny"plan
    ~ Tymbark ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabiaj . Hades to mój tato , więc zbyt wiele nie zmienisz . Pozdrawiam .

      Usuń
  4. 1. Niewiem
    2. TAK!!!
    3. NIKOGO!!!!!!! A NA PEWNO NIE PERY'EGO!!!!!!!!!!
    4. Tak!!!
    5. Tak!!!
    6. Przedłużyć
    7. 6 osób: Thalia, Nico, Ann, Percy, Kamila, Luke
    8. Chłopiec
    9. Nie
    10. Po

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Janus
    2. Tak
    3. Nie
    4. Tak
    5. Tak
    6. Skróć
    7.Dzieci Posejdona, Hadesa, i Zeusa, Leo Kama i Piper
    8. Dziewczynka
    9. Nie
    10. Przed

    OdpowiedzUsuń
  6. Ares :)
    Tak :*
    ale później ma zmartwychwstać ;)
    Tak :p
    Tak :D
    Skróć ��
    obojetnie ��
    obojetnie ��
    tak krwawą
    przed ��
    CÓRKA NEPTUNA

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamiast buziek wyszły znaczki zapytania... szlak!!!
    CÓRKA NEPTUNA

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 nwm, sama jestem ciekawa, kogo wymyślisz :-)
    2 Oczywiście
    3 Nie zabijaj go, jeżeli sama nie chcesz pożegnać się z życiem! Chyba, że przed zabiciem go dużo pocierpi. W tedy może się zgodzę na to. Ale najlepiej będzie, jak zostawisz go żywego. Chociaż podoba mi się pomysł Anonima nr.4 z tym zmartwychwstaniem. A co do innych, to nie waż się ruszyć Clarisse i Thalli, bo zabiję.
    4 jak chcesz
    5 jasne :-)
    6 Wyśrodkuj
    7 Podziel na dwie misje, niech pary będą rozdzielone. I niech wtedy Piper urodzi :-)
    8 CHŁOPAK!!!
    9 A czy wnioskując z mojego nicku można powiedzieć, że jestem dziewczyną?
    10 Przed. Wtedy rozdzielisz ich na dwie osobne misje, a pani di Angelo dowie się, że jest w ciąży :-) To tylko taka propozycja
    Pozdrawiam i życzę weny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 i 10 to bardzo fajne pomysły. Prowadzisz bloga?

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź
      ~Nati~

      Usuń
    3. Helena, że w sensie ja? Tak. Dwa. W jednym jest nawet bohaterka, nosząca Twoje imię :-)

      Usuń
    4. + Charlotte9 a dasz linka?

      Usuń
    5. 1. drugiepokoleniehpipj.blogspot.com
      2. (to lepsze, to z Twoją imienniczką) adventure-of-triples-potter.blogspot.com

      Usuń
  9. 1.chmm.... może ktoś "wysoko" posadzony? Np. Zeus! tak, to byłoby super. Byłaby mega awantura!
    2.Tak.
    3. I tu się troszkę rozpiszę, ponieważ z tą próbą samobójczą Percy'ego to dobry pomysł, ale żeby się nie powiodła i jednak przeżył. Jednak mam również inny pomysł, żeby on umarł lecz Posejdon uzdrowił go jednocześnie coś przy tym tracą i żeby Percy'emy została po tym pewna skaza, np. (dziwny pomysł, wiem) Łuski na ramieniu. A 3 pomysł to aby umarł ale uzdrowiłby go ojciec tego "cosia" ze szpitala w ramach zadość-uczunienia ( nie wiem jak to się piszę :)) mam nadzieję że moje propozycje choć troszkę pomogły, a jeśli nie to napisz. Bardziej wysilę swoją wyobraźnię.
    4.Głupie pytanie. No oczywiście że TAK!
    5.jestem nowa na twoim blogu więc chętnie to zobaczę
    6.Przedłużyć, niech się trochę podleczą :)
    7.Oczywiście Percy i Ann, Nico, Kama, Leo , Luke i 7 dowolną, niech choć raz będzie nieparzyście.
    8.Myślę że bardziej pasuje tutaj chłopak, choć wolałabym dziewczynkę ( Connie i synek Piper w przyszłości razem).
    9.Tak
    10.W trakcie.
    Pozdrawiam i weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki naprawdę fajna odpowiedź. Bardzo mi pomogłaś. Pozdrawiam i dziękuję
      ~Nati~

      Usuń
  10. 1 nie wiem
    2 nie
    3 nikogo
    4 tak
    5 tak
    6 przedłużyć
    8 siódemka oraz może Nico Thalia i Kama
    8 chłopak
    9 tak
    10 po

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Ares
    2. Tak
    3. Nie
    4. Tak
    5. Tak
    6. Przedłużyć
    7. Percy, Kama, Thalia, Jason, Nico, Leo, Emili
    8. Chłopak
    9. Tak
    10. Przed

    OdpowiedzUsuń
  12. Do Irminki
    Jak nazywa się twój blog?
    ~Kara~

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy nowy rozdział ?? Ja tu czekam.

    OdpowiedzUsuń