wybrańcy

wybrańcy

środa, 21 października 2015

Nominowano mnie do LBA

Hej! 
Tym razem nominowała mnie Irminka 91 z bloga "percabeth-always-and-forever.blogspot.com". Pozdrawiam i dziękuję za nominację.

Pytania do mnie:

1. Ulubiona książka
2. Ulubiony film?
3. Co robisz w wolnym czasie?
4. Co Cię motywuje do pisania?
5. Rozmiar buta?
6. Kolor oczu?
7. Ulubiona postać z książek?
8. Czego nienawidzisz w książkach?

Moje odpowiedzi:

1. Trudne pytanie, ale... chyba "Dom Hadesa"
2. Nie mam ulubionego, kocham oglądać filmy i robię to często, więc nie mogę się zdecydować.         Mogę podać ulubiony serial "Teen Wolf"
3. Czytam, oglądam filmy, piszę bloga i krótkie wiersza oraz staram się pisać książkę, ale słabo mi to wychodzi.
4. Motywują mnie komentarze, liczba wyświetleń, to że ktoś to czyta, że komuś się to podoba.     Kiedyś jak jechałam na wakacje, nie miałam neta to pisałam w wordzie książki, ale zawsze miały po dwadzieścia, trzydzieści stron i kończyłam pisać, a to były naprawdę fajne pomysły, przede wszystkim moje. Teraz kiedy po tych czterech, pięciu latach znalazłam te teksty, chciałam je kontynuować, ale zapomniałam już o nich. Teraz staram się z tego skleić coś. I jak tylko coś wymyślę, będę miała paręnaście/parędziesiąt rozdziałów to może założę drugiego bloga i tam będę je wstawiać. Na razie chcę skupić się n tym.
5. Rozmiar buta... tego się nie spodziewałam. No, ale cóż... 41/42 jestem dosyć wysoka (173)
6. Trudno określić. Są one niebiesko-zielono-brązowe.
7. Oczywiście, że Percy. Jest jednak druga postać z "Dotyku Julii" i dalszych książek z serii o niej. Jest to właśnie Julia.
8.Nienawidzę w książkach tej nierealności, że głównym bohaterom praktycznie nie dzieje się krzywda, a jak już oberwą to i tak zaraz się regenerują. Też to, że wszystko kończy się happy endem. Dlatego też książka i film "Gwiazd naszych Wina" mi się podobała, bo pokazuje realność, a nie wyolbrzymienie rzeczywistości w sposób nietykalności głównego/głównych bohaterów.

No i to tyle. Nie nominuję, NA RAZIE nikogo. Pozdrawiam

~Nati~

5 komentarzy:

  1. Heh. Wiesz że gdyby mi ktoś zadał te pytania to miałabym praktycznie wszędzie to samo.:-D
    ~Shadow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Heh. Może piszesz jakiegoś bloga? Ż chęcią zajrzę. Pozdrawiam
      ~Nati~

      Usuń
  2. Szczerze? Narazie mam tylko pomysł. Ale chyba zacznę pisać, nie o Percym ale o smokach. Może i dziecine ale po przeczytaniu Ognistej od Sophie Jordan mam lekkiego hysia na ich punkcie. :-)
    ~Shadow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko założysz to prześlij linka. Pozdrawiam
      ~Nati~

      Usuń
    2. http://smoczeoczymojamagicznahistoria.blogspot.com posyłam linka, na razie tylko pierwszy rozdział
      ~Shadow

      Usuń