wybrańcy

wybrańcy

piątek, 16 października 2015

Nominowano mnie do LBA

To jeszcze nie rozdział, bo pojawi się on wieczorem.Tak jak w tytule zostałam nominowana do LBA, za co dziękuję Charlotte9, która pisze bloga "drugiepokoleniehpipj.blogspot.com". Naprawdę zaskoczyłaś mnie nominacjami.

Pytania do mnie:

1.Dlaczego piszesz?
2.Książki/filmy godne polecenia?
3.Co sądzisz o moim blogu?
4.Twój ulubiony pisarz?
5. Ulubiony aktor?
6.Heros,czarodziej,Zwiadowca, Naznaczony, Jeździec, opiekun rezerwatu, Pozaświatowiec, wróżkokrewny, zaklinacz cieni, podróżnik i łowca dzikich zwierząt, Mag Gildii, coś jeszcze innego? (Wszystkie postacie są wzięte z książek)
7.Trafiasz do innego świata/wymiaru. Kto jest z tobą?
8.Ulubione przedmioty?
9.Plany na przyszłość?

Moje odpowiedzi:

1. Piszę, by częściowo oczyścić swój umysł z pomysłów. Mam dość sporą wyobraźnię, więc różnych opowiadań mam miliony, ale trudniej to skleić w zdania. Piszę, bo chcę, bo lubię, piszę dla was.

2. Dużo, podam te, które ostatnią czytałam/widziałam. Książki: "Dotyk Julii", "Sekret Julii","Julia. Trzy tajemnice", "Dar Julii". Filmy ostatnio widziałam sporo mitologiczny, oczywiście fanasy i przygodowe, ale ostatnio oglądałam dramaty psychologiczne, więc....  "Nostalgia Anioła", "Twój na zawsze" itp.

3. Szczerze to nie czytałam, ale zacznę czytać i myślę, że mi się spodoba.

4. Oczywiście Rick Riordan :)

5. Nie mam ulubionego :)

6. Szczerze to jakoś nie mam pomysłu, co jeszcze dodać.

7. Przyjaciele :)

8. Jestem "uczniem renesansu" :) Matematyka, biologia, chemia, polski, sport i zajęcia na komputerze.

9. Mam zamiar zostać rehabilitantem dziecięcym, mieć hodowle psów i mieszkać gdzieś nad wodą, w ciszy. W wolnym czasie pisać książkę. Jeśli chodzi o bliższą przyszłość, to mam zamiar kontynuować bloga, dodawać częściej notki i skończyć miniaturkę( to się chyba stanie na święta).

No to koniec. Nominuję blogi:

"drugiepokoleniehpipj.blogspot.com"

"percabeth-always-and-forever.blogspot.com"

"percyjackson-i-annabeth-chase-forever.blogspot.com"

"percy-i-annabeth-na-zawsze-razem.blogspot.com"

Moje pytania to:

1. Dlaczego zaczęłaś pisać?
2. Polecasz jakieś blogi?
3. Ulubiona książka?
4. Ulubiony film?
5. Książka/film godne polecenia?
6. Plany na przyszłość?
7. Co robisz w wolnym czasie?
8. Co myślisz o moim blogu?
9. Masz jakieś inne blogi?
10. Ulubiona postać z PJ i OH?

To tyle. Pozdrawiam

~Nati~

1 komentarz:

  1. Wow, czwarta nominacja. Niedługo do do postów się nie będzie można dokopać :-) Dziękuję Ci bardzo

    OdpowiedzUsuń