wybrańcy

wybrańcy

piątek, 27 listopada 2015

Rysunek :)

Na początku miała być Ann, później Kamila, a w końcu zdecydowałam się na Connie "Rainbow" Jackson. Wiem, że nie umiem rysować, więc z góry przepraszam, ale miło by było gdyby ktoś skomentował :)
Najpierw narysowałam ją węglem, a później (niestety) pokolorowałam. Piszcie, czy nie oślepliście od tej brzudotki. Pozdrawiam i oczywiście do jutra pojawi się nowy rozdział, niestety krótki, ale pomiędzy tym co będzie, a 3, dodam jakąś miniaturkę, wywiad z herosem lub jakąś kilku częściową historyjkę w razie gdyby rozdziały nie były długie, żebyście mnie nie zabili :)
Życzę miłego weekendu
~Nati~



6 komentarzy:

  1. Pokolorowana lepsza ;)
    Przepiękne rysunki :) Ale ja wolę w stylu odrobinę anime/manga

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny rysunek :) Jeszcze troche poćwiczysz i będziesz tworzyć prawdziwe arcydzieła xd A mówi to osoba która rysuje od kiedy dostała pierwsze kredki i ma własną wystawe rysunków w szkole ( i jest bardzo skromna ) najważniejsze byś się nieznechecała :))

    Olurr córka Hadesa

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę pocieniować, trochę bardziej zarysować, trochę poprawić proporcje i myślę, że mogła byś za to dostać jakąś nagrodę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wywiad z herosem!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ten wywiad z herosem to czytałam na innym blogu!!!

    OdpowiedzUsuń