wybrańcy

wybrańcy

wtorek, 17 listopada 2015

Gra 3

~Edycja z Bogami Greckimi~

1.Hestia
2. Posejdon
3. Atena
4. Artemida
5. Apollo
6. Hefajstos
7. Hades
8. Zeus
9. Afrodyta
10. Hermes
11. Ares
12. Demeter
13. Hera

Pytania i odpowiedzi:

1. 1 i 8 biorą ślub, jaka jest reakcja twoja i 13?

Hestia i Zeus? Myślę, że bym nie wyrobiła, bo bardzo lubię Hestię, a Zeusa średnio. Jak zareagowałaby Hera? Uważam, że nasłałaby na nich stado wściekłych krów i zrzuciłaby ich z Olimpu.

2. Lubisz 11? Uzasadnij swoją odpowiedź

Czy lubię Aresa? Czasem tak, a czasem nie. Jestem raczej spokojna, więc agresywny bóg wojny raczej nie pasuje do mnie, aczkolwiek czasem się zdarza, że czują jego moc w sobie i w tedy go lubię.

3. 6 i 9 dogadaliby się?

Hefajstos i Afrodyta? Jeśli bogini miłości przestałaby zdradzać swojego męża z Aresem to może...

4. Co sądzisz o 3?

Jest spoko, ale czasem mnie wkurza. Trochę za bardzo się wymądrza.

5. Zakochałabyś się w 7?

Może.... Podziemie mnie nie przeraża, ale moje serce należy do syna Posejdona.

6. Lubisz dzieci 2?

Czy lubię dzieci Posejdona? To moje rodzeństwo, jak ich nie lubić?!

7. Co byś zrobiła gdyby 4 i 5 porwali 8 i 12, a 9 o wszystkim by wiedziała, ale ukrywałaby fakt przed 10.

Artemida i Apollo porywają Zeusa i Demeter? Afrodyta wie, ale ukrywa fakt przed Hermesem? Nie wiem co bym zrobiła. Pewnie nic. Za tą dwójką tęsknić nie będę, ale jeśli stanie się coś bliźniakom zabiję.

Historyjka:

8 i 10 wyjeżdżają na wakacje. 3 i 2 zaczyna ze sobą współżyć, a 5 i 4 ciągle się kłócą. 1 stara się ich pogodzić, a 13 i 12 stara się popsuć wakacje 8 i 10. Wszystko w końcu załatwia 9, która za pomocą swoich mocy godzi wszystkich. 6 zarządza zebranie, a w sali wybucha światło. 7 przytula się do Chaos'a i razem zaczynają panować nad światem, w którym nie ma bogów. Ta historyjka jest beznadziejna, ale nie miałam pomysłu.

Zeus i Hermes wyjeżdżają na wakacje. Atena i Posejdon zaczynają ze sobą współżyć, a Apollo i Artemida ciągle się kłócą. Hestia stara się ich pogodzić, a Hera i Demeter starają się popsuć wakacje Zeusa i Hermesa. Wszystko w końcu załatwia Afrodyta, która za pomocą swoich mocy godzi wszystkich. Hefajstos zarządza zebranie, a w sali wybucha światło. Hades przytula się do Chaos'a i razem zaczynają panować nad światem, w którym nie ma bogów. Ta historyjka jest beznadziejna, ale nie miałam pomysłu.
Pozdrawiam
~Nati~

4 komentarze:

  1. Wydaje mi się że oszukujesz ponieważ epilog i gra to nie jest rozdział, a mówiłaś że wstawisz do środy
    ~Tymbark ~
    Ps.życzę miłego pisania i weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bogowie! Czepiasz się szczegółów! Epilog i gra, no dobra może i był to impuls,którego nie przewidziałam, ale mniejsza. Może do końca tygodnia pojawi się prolog i rozdział, ale NIE przysięgam i NIE obiecuję ją tylko informuję, że MOŻE się coś pojawić. Dziękuję wena się przyda :)
      Pozdrawiam
      ~Nati~

      Usuń
  2. Historyjka nawet ma sens

    OdpowiedzUsuń