wybrańcy

wybrańcy

czwartek, 14 maja 2015

wywiad z herosem

Leo:Witajcie w nowym programie "wywiad z herosem"! Nazywam się Leo Valdez i dziś będę odpowiadać na wasze pytania. Przypominam, że linie telefoniczne są otwarte, a program sponsorują..
Annabeth: Mógłbyś wreszcie nas przedstawić?
Leo:Już, już. Telefony odbierają Percy, Annabeth, Jason i Piper. Zadowolona?
Annabeth: (prychnięcie)

Słychać dzwonek telefonu.

Percy: Mamy pierwszy telefon! Hallo?
Gość I: Powinieneś zginąć w Tartarze ty idiotyczny bękarcie Posejdona! Jesteś największą kanalią świata mitologicznego! Jak tylko cię dorwę to obiecuję, że rozszarpię cię na strzępy!
Percy: ...dlaczego kojarzy mi się Chejron?
Gość I: Bo jesteś idiotą!
Percy: Kim jesteś?
Gość I: Jestem Tartar debilu! Już drugi raz przerabiamy ten schemat!
Percy: Tarta? Z czym?

Połączenie zostało zerwane.

Leo: Po tym milutkim telefonie... o kolejny telefon!
Jason: Cześć, mógłbyś zablokować połączenia z Tartaru i zrobić coś, bo atmosfera jest lekko napięta.

Wszyscy patrzą na Jasona, który trzyma komórkę w dłoni.

Jason: No co? Prawdę mówię!
Piper: Wyłącz tą komórkę, bo jeszcze nas namierzą!

Dzwoni telefon.

Leo: Siema gościu, nawijaj.
Gość II: O Bogowie tak się cieszę! Dobra więc pierwsze pytanie do Percy'go
Percy: Dawaj
Gość II: Zostaniesz moim mężem? Będziemy mieć wielki dom z ogrodem, sześcioro dzieci, dwa psy, dziesięć kotów. Będziemy razem wyjeżdżać na wakacje i będziemy nieśmiertelnymi herosami. Co ty na to?
Percy: ...
Annabeth: Percy?!
Percy: eee...
Jason: Chyba się zaciął, a może jednak zakochał...?

Śmiech na sali.

Percy: Violetta... bardzo proszę, byś nie nachodziła mnie wszędzie i... chciałem powiedzieć to delikatnie, ale ku**a nie mogę, odpierdol się ode mnie!
Leo: Przegiąłeś ten program oglądają dzieci!
Percy: Jest ocenzurowany!
Violetta: Ja nadal tu jestem! A przy okazji, Jason pozdrowienia od mojej siostry, podobno wczorajsza noc była wspaniała...
Piper: ŻE CO?!
Jason: Wcale, że nie! To znaczy, nie było żadnej wczorajszej nocy! Isabel widziałem tylko w Tartarze!
Piper: Ale zapamiętałeś jej imię!
Jason: Też byś pamiętała imię kogoś kto ci je wrzeszcz jak cię torturują!
Violetta: Hej! Percy, a my kiedy się spotkamy?
Percy: [cenzura],[cenzura],[cenzura,[cenzura]...
Leo: Ogarnij się, bo zaraz nasz program zamieni się w "piiiiiiiii"
Percy: To weź się [cenzura] rozłącz!

Leo odkłada słuchawkę. Dzwoni telefon.

Percy: Jeśli to znowu ona to ten program naprawdę zamieni się w dłuuugie "piiiiiiii"

Leo ostrożnie odbiera telefon

Gość III: No to co z tym naszym spotkaniem?

Percy: [cenzura]...
Leo: Kończymy nasz program i zapraszamy na następny wywiad, który będzie...
Percy: [cenzura]

Program zakończony.

_________________________________________________________________________________

Siema! Jestem już po egzaminach, więc w sobotę powinien pojawić się nowy rozdział. Dziś jak widać taki wywiad. Nie wiem, czy będę go kontynuowała. Akcja dzieje się jakoś tak po pobyciu Jasona i Percy'ego w Tartarze. A tak poza tym: Dziś są moje 14 urodziny!!! Dziękuję wszystkim za komentowanie i zapraszam do wzięcia udziału w konkursach.
Pozdrawiam serdecznie
~Nati~

1 komentarz:

  1. Fajne i bardzo śmieszne. Czekam z niecierpliwością na następny rozdział XD XD Oraz 1oo lat!!!!!

    OdpowiedzUsuń