wybrańcy

wybrańcy

wtorek, 22 grudnia 2015

Wyjaśnienia i przeprosiny

Przepraszam, że tak długo się nie odzywałam, ale nie miałam dostępu do internetu. Byłam w szpitalu i dopiero wczoraj wróciłam do domu. Postaram się dodać coś jutro lub po jutrze, aczkolwiek nie wiem, czy będzie to duże, bo wciąż źle się czuję. Na pewno będę starała się wrócić do regularności (rozdział w każdą sobotę, w między czasie jakąś miniaturka lub notka), ale proszę dajcie mi czas do końca roku na wrócenie do sił. Będę pisała, ale nie wiem, czy regularne, dłuższe rozdziały i miniaturki. Pozdrawiam i do jutra lub do czwartku
~Nati~

Ps. Czytałam wasze komentarze pod poprzednim rozdziałem i dziękuję wam, że nie opuściliście mojego bloga oraz broniliście mnie przed prowokującym anonimem. Nie mam nic do paringu Percico, ale osoba nie lubiący Percabeth i wchodząca na bloga o Percy'm i Annabeth nie powinna się spodziewać, czy hejtować wszystkiego co dotyczy tej pary. Miłych świąt i do jutra lub czwartku

11 komentarzy:

  1. Nawet najkrótszy rozdział sprawia nam, czytelnikom ogromną przyjemność, więc nie przejmuj się i szybko wracaj do zdrowia!
    Czekam więc i już się cieszę na nadchodzący twór. Życzę Ci także wesołych świąt oraz szczęśliwego, nowego roku do którego (mam nadzieję) wyzdrowiejesz. Nie przedłużając kończę.
    Pozdrawiam, (niedawno określona) córka Ateny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się! w stu procentach :-)

      Usuń
    2. ja też!!! PS.gratuluje określenia Helena Iskra
      CÓRKA NEPTUNA

      Usuń
    3. Dzięki rzymianko. Jak tam w Obozie Jupiter?

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Hej czekam na następny wpis, ale dla twojej wiadomości już nie o tym nowym blogu tylko taki, że Nico i Thalia byli razem Percy był na tym przejściu pomiędzy życiem, a śmiercią, więc proszę żebyś dodała następny rozdział serii 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni wpis był w 2015 a mamy 2016 więc radze się spieszyć z następnym rozdziałem lub miniaturką lub co tam wolisz ale napisz coś albo wiadomość kiedy coś się pojawi na nlogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni wpis był w 2015 a mamy 2016 więc radze się spieszyć z następnym rozdziałem lub miniaturką lub co tam wolisz ale napisz coś albo wiadomość kiedy coś się pojawi na nlogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy rozdział??? :((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy rozdział ??? CÓRKA NEPTUNA

    OdpowiedzUsuń