wybrańcy

wybrańcy

piątek, 17 lutego 2017

Nowy blog

Cześć, dawno mnie tu nie było, prawda? Wiem, że ktoś czyta tego bloga, więc chciałabym ogłosić, iż dzisiaj powstał nowy blog z opowiadaniami. Tym razem będę umieszczać na nim miniaturki (jedno/kilku rozdziałowe). Jest on o tematyce serialu "Supernatural", który gorąco polecam. Pod spodem podam wam linka, ale najpierw...
Ten blog zajął mi sporo czasu...oczywiście nie jest on najlepszy, błędy są w każdym rozdziale, a fabuła nie powala, ale... mam dla was jeden rozdział. Napisałam go kilka miesięcy temu i do dziś zastanawiam się, czy go  wstawić. Nie liczcie na więcej, dawno straciłam wenę do pisania o percabeth, ale skoro już napisałam ten rozdział, to czemu miała bym go nie wstawiać? Może ktoś chce to przeczytać?
Aktualnie prowadzę bloga z miniaturkami o "Supernatural", ale i tworzę blog o dużym na kilkadziesiąt rozdziałów opowiadaniu potterowskim, nie jest on udostępniony, gdyż narazie jest to tylko szkic, a nie chcę popełnić błędu takiego jak tutaj i nie kończyć historii, ale podejrzewam, że do wakacji go  udostępnie i od razu was poinformuje. Pozdrawiam was wszystkich i serdecznie zapraszam na nowego bloga:

"supernatural-swiat-opowiadan.blogspot.com"

~Nati

(Na nowym blogu "Lena")

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz