wybrańcy

wybrańcy

poniedziałek, 1 lutego 2016

Dziś mija równo rok odkąd założyłam tego bloga. Myślałam, że potrwa to najwyżej  miesiąc, a... tu taką nie spodzianka. Byłam pewna, że nikt tego nie przeczyta, a jak już to tylko znajdę w komentarzach krytykę. Żałuję, że nie pisałam wcześniej, na pewno trwało by to wszystko dłużej, a historia dotrwałaby do końca.... Tak, z dniem 1 urodzin bloga kończę oficjalnie pisać. Może kiedyś dokończę historię... Może to tylko kryzys? Na razie jednak przestaję pisać. Dziękuję wam za te 43028 wyświetleń i 512 komentarzy. Dziękuję za motywowanie mnie, za to, że byliście ze mną i mnie nie krytykowaliście. Dziękuję wam za cały rok frajdy i przepraszam, że nie skończyłam historii. Możecie mi wysyłać wasze pomysły na jej zakończenie, może kiedyś wrócę, a dzięki waszym pracą blog nie umrze? Mój mail to Percabethforever1@tlen.pl
Naprawdę jeśli macie jakieś pomysły, chcecie popisać to napiszcie do mnie. Pozdrawiam Was wszystkich
~Nati~

11 komentarzy:

  1. Ps. Dodałam ten post specjalnie w ostatniej minucie, ponieważ do końca się wahałam. Przepraszam i dziękuję. Mam nadzieję, że nie rozstaniemy się na zawsze
    ~Nati~

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za cały rok pisania!
    Twoje opowiadanie czytało się lekko i przyjemnie, a historia z każdym słowem wciągała coraz bardziej. Mam nadzieję, że jeszcze tu wrócisz. Mam również nadzieję, że nie przestaniesz czytać naszych blogów i komentować postów.
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogowie to już rok ? Jak ten czas szybko zleciał . Oczywiście przykro mi jest ,że kończysz , lecz cały czas będę spradzać czy wróćisz . Jestem z tobą . Link do bloga znasz , lecz się nic ni pojawia . Dla Ciebie jednak mogę wysłać parę miniaturek i rozdział

    Twój blog był ważną częścią mojego życia . I choć piszę z konta siostry to ty wiesz kim jestem .
    Mam nadzieję ,że nawet jeśli nie wrócisz tu to zaczniesz coś innego . A wtedy dasz mi znać , bym mogła się nad tobą pozachwycać
    Myślę ,że ze zdrówkiem lepiej ? Daj znać co i jak .
    Spróbuję napisać Ci to zakończenie ,lecz będzie ciężko . trzymaj się ciepło . Irminka , tym razem bez morderczych popędów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Wszystkiego najlepszego! Rok to dużo. Mam nadzieję że wrócisz aby zakończyć tą historię w wielkim stylu. Twoim stylu. I mam nadzieję a jednocześnie prośbę abyś nie usówała tego bloga, bo z doświadczenia wiem że niektórzy usówają, a jak ktoś dopiero znalazł to opowiadanie to go nie skończy czytać. Poza tym jeśli go zostawisz będzie można przeżywać tą historię od nowa.
    Życzę powodzenia we wszystkim co zamierzasz teraz robić.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam być szczer?
    Ciągle zadaje sobie pytanie czemu blog z fanficami i innymi opowiadaniami mają tyle wyświetleń i komentarzy. Czy Wam to na serio się podoba? Czy styl pisania, bohaterowie i akcja faktycznie was tak bardzo zachwyca jak piszecie?
    I przed tym jak napiszecie jaki to jestem okropny, i że nie mam odwagi pisać z konta ani podać linku do bloga, zastanówcie się czy nie oszukujecie sami siebie.
    Z resztą ja tylko czytam i komentuje nic więcej.

    SzczeryObserwatorŚwiata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Czemu blogi takie jak ten. Usunęło mi się. Chodzi o także ze słabą fabułą itp. Niektóre są naprawdę dobre!

      Usuń
    2. Nie jesteś okropny. Po prostu istnieje coś, co nazywa się "kółkami wzajemnej adoracji", a resztę znajdziesz w Nonsensopedii pod hasłem "aŁtoreczka". Swojej opinii n/t takiej radosnej tfUrczOścI nie wypowiem, bo nie lubię kopać czegoś, co leży i znajduje się w stanie daleko posuniętego rozkładu. Szkoda brudzić buty. >:-P

      Usuń
  7. Hej jeśli to czytasz proszę nie zostań obojętna wobec moich słów uwielbiam twój blog w dwa dni i noce przeczytałam wszystkie rozdziały nie żałuję zarwanych nocy Nie chce Cię chejtowac za opuszczenie bloga ale podziękować Ci za poświęcony czas i wkład jaki włożyłam by powstała ta wspaniała strona chce tez poprosić abyś dokończył historię o percabeth oczywiście zrozumiem jeśli nie wrócisz nie będę miała Ci tego za złe życzę Ci abyś w przyszłości wydała mnóstwo książek które bym na pewno kupiła pozdrawiam ciepło twoja na zawsze wierna czytelniczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlozylaś w ten blog przepraszam autokorekta

      Usuń